ForumaGel.Com - Güncel, Teknoloji, Sosyal Medya, Bilgi, Eğitim ve Nostalji Forum Siteniz

Geri git   ForumaGel.Com - Güncel, Teknoloji, Sosyal Medya, Bilgi, Eğitim ve Nostalji Forum Siteniz > Selim Hocayla Fitness & Vücut Geliştirme > Yag Yağmak/Sıkılaşmak

Yag Yağmak/Sıkılaşmak Fazla yağlardan kurtulmanın yolları...

Yazın Formda Kalmanın Sırları Forumagel.Com Üyelerine Özel

Selim Hocayla Fitness & Vücut Geliştirme Kategorisinde ve Yag Yağmak/Sıkılaşmak Forumunda Bulunan Yazın Formda Kalmanın Sırları Forumagel.Com Üyelerine Özel Konusunu Görüntülemektesiniz,Konu İçerigi Kısaca ->> ...


Konuya Etiketlenen Üyeler

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 01 Şubat 2019, 22:33   #1
Durumu
Çevrimdışı
Co-Admin
 
Selim AKAY adlı kullanıcının avatarı
İsim: SELİM AKAY
Yeni Yazın Formda Kalmanın Sırları Forumagel.Com Üyelerine Özel


[Linkleri görebilmeniz için üye olmanız gerekiyor! Üye olmak için tıklayın...]

Güne Su İle Başlayın:

Su birçok şeyin ilacıdır. Formda kalmanın da en büyük sırlarından bir tanesi sudur. Çünkü su metabolizmayı hızlandırmaktadır. Suyun metabolizmayı hızlandıran yapısı sayesinde bütün diyetlere de bol miktarda su konulmaktadır. Siz de sporunuzun diyetinizin yanı sıra güne su ile başlamanız yazın formda kalmanıza çok yardımcı olacaktır.

Kahvaltıyı Atlamayın:

Günün en önemli öğünü kahvaltıdır. Diyet yapmaya çalışanlar yemeği bir şekilde bir yerden kısmaya çalışanların en büyük hatası yemeği kahvaltıdan kısmaktır. Kahvaltıdan kısmak çözüm değil aksine sorunu oluşturmaktadır. Diyet bir kahvaltı yapabilirsiniz kalorisi az bir kahvaltı yapabilirsiniz. Ama mutlaka kahvaltı yapmalısınız.

Ara Öğünler Katın:

Normalde üç öğün yemek yenmektedir. Ancak üç öğün yemek yendiğinde birey bu aralarda çok acıkmaktadır ve çok acıktığından dolayı öğünlerde midesine çok fazla yüklenmektedir. Bu nedenle üç öğün değil de beş öğün yemek yerseniz sizin için daha sağlıklı olacaktır. Bu sayede aralarda çok fazla acıkmamış olursunuz ve öğünlerde daha düşük porsiyonlar ile besleneceğinizden daha az yemek yemiş olacaksınız.

Öğün Atlamayın:

Bir öğün atlamanız sizin vücudunuza açlık hissini artıracaktır. Sizin vücudunuzda açlık hissi de artacağından hem yemeğe daha çok abanacaksınız hem de daha hızlı yiyeceksiniz. Bir öğünde hızlı ve çok yemektense üç öğün az ve yavaş olarak yemek çok daha doğru bir harekettir.

Yürüyüş Yapın:

Spor yapmak kadar yürüyüş yapmak da önemlidir. Tempolu olarak yürümek vücutta birçok bölgeden kalori kaybetmenizi sağlayacaktır. Ayrıca yürüyüş yapmaya vücudunuzu alıştırmanız zamanla kendinizi spora da alıştırmanızı sağlayacaktır. Belli bir süre yürüyüş yaptıktan sonra spora daha sağlam bir şekilde geçebilirsiniz. Yaz boyunca bu nedenle yürüyüşe de önem vermelisiniz.

Sorularınız olursa bu konu başlığı altında sorabilirsiniz. Saygılarımla.
Instagram Adresim : @ressamweb
Vücut Geliştirme - Fitness Antrenörü : Selim AKAY


Selim AKAY adlı kişinin imzası


Konu Selim AKAY tarafından (01 Şubat 2019 Saat 22:37 ) değiştirilmiştir.
  Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Sosyal Medya'da Paylaş!

Etiket Bulutu
formda, forumagelcom, kalmanın, sırları, yazın, üyelerine, özel

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Şu Anki Saat: 15:35

 

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196